Zakupy na raty
Jak kupić na e-raty?
1. Skompletuj koszyk i złóż wniosek
Dodaj towary i/lub usługi do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).
W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wysokość raty, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.
2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt
Po otrzymaniu pozytywynej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.
3. Potwierdź swoją tożsamość
Potwierdź swoją tożsamość w jeden z dostępnych sposobów:
- kodem SMS lub
- przelewem (zwrotnym) 1 zł.
4. Dostawa towaru
Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych, Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru i/lub realizacji usług.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.
Pamiętaj! Warunki dostawy towaru i/lub wykonania usług opisuje Regulamin e-sklepów.
- Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant, który pomoże Ci dokończyć wypełnienie e-Wniosku.
- Masz pytania?
Zadzwoń na infolinię Banku pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora). - Konsultanci dostępni są pon.-pt. w godz 8.00-21.00, sob.-niedz. w godz 9.00-21.00